Minggu, 21 Juni 2015

Ik en mijn gezin

Hallo allen, mijn volledige naam is Erlangga Danny Rimba Pradana. Kun je me bellen Danny. Ik ben zestien jaar oud en ik was als studenten in SMA N in het land een Boja. Ik ben in tweedekklasse nu. Ik geboren op Juli 27th 1998(negentien honder achtennegentig) in Semarang. Mijn vader naam is Joko Premono en mijn moeder naam is Eko Suryaningrum. Mijn vader is geboren in Banyumas op August 8th 1971 en mijn moeder is geboren in Grobogan op December 5th 1973. Ik heb een broer en een zus. Ze zijn Ardian Dwi Saputra en Vevina Delicia Treva.  Mijn broer zesdeklasse en willen lert in Junior High School. Mijn broer geboren in Ungaran op May 28th 2003 en mijn zus geboren in Kendal, May 16th 2012. Hij is elf jaar oud en mijn zus is drie jaar oud. Wij wonen in Perum Puri Delta Asri, Boja, Kendal. Nu mijn vader werk als politieagent. Mijn moeder werk als huisvrouw. Ze gebrouwd sinds 1998 en hebben drie fanatastische kinderen, ik, mijn broer en mijn zus. Ons gezin is groot gezin. Goede moergen, goede middag, goede nacht en toet zien. Dank u allen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar